Donateur worden

Stichting MAYUMBU

De Stichting MAYUMBU is geheel afhankelijk van donaties, schenking, legaat en giften. U kunt ons daarbij helpen door donateur te worden van onze stichting. Met uw gift, helpt u ons om jongeren in Kongo een menswaardig bestaan te geven.

Stichting MAYUMBU heeft de ANBI status.

Uw giften zijn 100% aftrekbaar: NL39 INGB 000 56 65 088  BIC: INGBNL2A

ten name van de Stichting MAYUMBU

o.v.v. het projectnaam.

KvK Nummer: 17127319

RSIN Nummer: 809276628
GeefGratis Nummer: 6149

Wij danken u alvast hartelijk voor uw steun en bijdrage!

Privé personen, scholen, organisaties en bedrijven die ons willen steunen kunnen daarom rekenen met een vermelding hier als Sponsors (Met uw toestemming, natuurlijk).

Giften

Geeft u wel eens geld of goederen aan een goed of een instelling? Dan doet u een gift.

Er zijn 2 soorten giften:

•  gewone giften ;
  •  periodieke giften
    Als u een gift doet, mag u die misschien aftrekken. Voor het aftrekken van gewone en periodieke giften gelden verschillende voorwaarden.

Een belangrijke voorwaarde voor het aftrekken van een gewone gift is dat u deze gift moet doen aan een algemeen nut beogende instelling (ANBI).
Zie de voorwaarden van de belastingdienst. en http://www.anbi.nl/home/